Dé specialist in barbecueën!

 

Drive is de brandstof voor vooruitgang. Die van Big Green Egg is om zoveel  mogelijk mensen te inspireren en te laten genieten van de pure en eerlijke smaken die de natuur te bieden heeft. Laat een mooi stuk vlees, vis of groente langzaam garen op jouw eigen Egg en verbaas je over de onovertroffen karakteristieke geur en smaak die het met zich meebrengt.

Om de producten van Big Green Egg zo effectief mogelijk te promoten, was de organisatie op zoek naar online marketeers en video producenten. Om deze kandidaten zo effectief mogelijk te bereiken en te enthousiasmeren om bij Big Green Egg aan de slag te gaan, heeft de organisatie de expertise van WeTarget ingeroepen.

Bij WeTarget weten wij wel raad met de invulling van dit kaliber vacatures. Nadat we in het intakegesprek goed de interesses van de doelgroep hebben geanalyseerd, zijn onze designers en copywriters aan de slag gegaan met de content. De kandidaten die we willen bereiken zijn zelf erg creatief. Dit betekent automatisch dat we ook met sterke content moeten komen om deze doelgroep over te halen tot solliciteren bij de klant.

Wanneer de klant tevreden is over de opgemaakte content gaan we online. De klant content? Wij content!

Vanaf het moment dat de campagne gelanceerd is, is het aan ons de taak om dagelijks de data en resultaten goed te bestuderen, analyseren en aan te passen waar nodig. Moeten we sleutelen aan de doelgroepen en interesses? Of is de weg naar succes het aanpassen van de advertenties? De specialisten van WeTarget weten precies aan welke knoppen er gedraaid moet worden om een converterende campagne op te zetten!

Het resultaat?

We kunnen spreken van een prettige samenwerking en zijn verheugd te kunnen melden dat de organisatie twee nieuwe video producenten en een online marketeer heeft kunnen verwelkomen.

Wij wensen de nieuwe werknemers veel succes bij deze nieuwe uitdaging!